MK2BYHEART Skrevet November 28, 2013 Rapporter Share Skrevet November 28, 2013 Har problemer med å få ut Motoren på min 89 mod Golf. alle motorfester er av, men når jeg prøver å "rugge" motoren ut følger girkassa med. Noen som vet om det er en Utløsergaffel som hindrer at jeg får skilt motor og girkasse?(Motortype: 1.8L Sport) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet November 28, 2013 Rapporter Share Skrevet November 28, 2013 Har du skrudd av boltene som holder girkassa til motoren da? Er litt trangt å få ut motoren uten girkassa så er egentlig bedre å ta ut hele greia sammen.. hvertfall det har jeg erfart når jeg har tatt ut motorene mine:) Skru av hele fronten i samme slengen også da går det lettere:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK2BYHEART Skrevet November 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2013 Alle boltene i som fester motoren og girkassa sammen er ute. Kan vike som det er noe som holder igjenn innenifra i mellom der, men var ikke sikker på om det er en utløsergaffel der eller ikke. Men får vel nesten skru ut kassa i tilleg da, hehe. Skrudde av hele fronten først ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Desember 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2013 Nei, ingen ting som skal holde igjen, eneste jeg kan komme på er lang splines på kassa utløser"gaffel" og lager sitter i bakkant. er bare en utløserstang i senter av aksel på disse bilene (020 kasse) det normale er uansett og ta ut motor og kasse som en del. huska og fjerne blekket i bakkant? TomLura og MK2BYHEART reagerte på dette 2 Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg