CFDrift Skrevet November 29, 2013 Rapporter Share Skrevet November 29, 2013 Som topic sier er jeg ute etter et senkesett til min 99' A4 b5 avant uten quattro ( :shake ) Det som gjelder er at det er justerbart og kan slippes ganske lavt ...og at det ikke koster mer enn bilen :spin Har lyst på denne høyden, noen som vet hvor mye som skal til og hvor man får tak i et slikt sett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet November 29, 2013 Rapporter Share Skrevet November 29, 2013 http://www.partsandretards.no/senkesett/justerbare-senkesett/audi/audi-a4-b5-95-01/ta-technix Ved første høyde tilpassing havnet bilen her: Dro så klart bilen opp en del hakk. Men det TA settet skal nok klare å dra ned bilen din Forran har du 2 fjærer. En vanlig, og en hjelpefjær (?). Har sett folk fjerne den hjelpefjæra. Da vil du kunne slippe den veldig lavt forran å... Men husk at bilen må ha en viss høyde for at den skal bli godkjent ;) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CFDrift Skrevet November 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2013 Detta så lovende ut ja! regner med at du har prøvd dette på bilen din? Isåfall, hvordan synes du det fungerer kvalitetsmessig og å kjøre med? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet November 29, 2013 Rapporter Share Skrevet November 29, 2013 Ja, har brukt TA settet på de to tidligere bilene jeg har hatt.. A4 begge to. Var helt kurant å kjøre med. Ikke steinhardt som noen sett jeg har kjent på, men heller ikke for mykt. Du blir ikke sliten av å kjøre noen timer ;) Eneste er om det er stivt nok da ;) Om du skal ha bilen såå lav så blir nok kanskje det setter for mykt igjen.. Men bilen på bilde har vel luft puter vel? Når han står stille så legger han bilen ned, og da han skal kjøre så hever han bilen litt Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CFDrift Skrevet November 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2013 Ja, vil tro den svart A4'n på bildet kjører luftoppsett ja, men var bare for å vise :happyhappy: Høres brukbart ut!! Tusen takk for svar iallefall :)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CFDrift Skrevet Desember 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2013 Har sett meg litt rundt nå og funnet FK senkesett med mulighet til å senke opp til 75 mm, noe som BURDE holde :drunk: MEN, er det noen her med erfaring med luftputer, såkalt Air Ride? og evt et system som fungerer? (ja, vet at dette begynner å koste) Satte meg ned og redigerte litt på et bilde av bilen og endte opp med noe slikt, hiss eller diss? alacocaina Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Desember 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2013 Parts and Retards skal begynne å selge luft puter til din A4 til neste år. Prislapp på 20 tusen. Med tuv papirer ;) Og selv om settet kan senkes 75mm, så liker ikke BT det ;) De mener at det skal være x antall cm under bilen din. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CFDrift Skrevet Desember 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2013 Saker pannekaker! :yodude: Medfølger TÜV-papirer på det FK-settet jeg fant også, men vet ikke om det hjelper dersom jeg blir stoppa? Vet noen om dette er "ekte" FK automotive? http://www.ebay.com/itm/Sonderangebot-FK-AK-Street-Gewindefahrwerk-Audi-A4-B5-Stufenheck-Avant-/321166199893?pt=DE_Autoteile&hash=item4ac6ff4c55 Det er klart at å betale 10 ganger mer for å kunne løfte bilen litt enklere vet jeg ikke om er helt forsvarlig til mitt bruk, selv om det hadde vært kult... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Desember 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2013 Bilen var da ikke så lav på det bilde der. Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CFDrift Skrevet Desember 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2013 Bilen var da ikke så lav på det bilde der. Nei, er litt usikker på om jeg vil ha den looken eller om jeg skal satse stance og elendighet :bok: Hadde vært morsomt å ha laveste bilen i mange mils omkrets også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Desember 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2013 Hadde vært morsomt å ha laveste bilen i mange mils omkrets også... Eneste gangen det ser kult ut er på et show. Kommer du bortover veien med en bil som er alt for lav så ser det bare teit ut. Ser ut som du kjører med ødelagte fjærer/dempere. Bilen vil se slapp ut. Holder du den høyden som du har på bilde så ser bilen mye friskere ut ;) Og en bil du kan bruke ;) **min mening** ;) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Desember 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2013 Enig med TKarlsen :)Min Audi er så lav at den til tider er ubrukelig, har noen spor i bunnpannen ;) Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Desember 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2013 Jeg fikk et hull i bunn panna mi ;) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CFDrift Skrevet Desember 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2013 Er som dere sier, håpløst å kjøre.. Satser på FK-settet tror jeg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Desember 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2013 Hvorfor et FK sett? :) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg