ecko Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Noen av dere har sikkert hørt om det allerede, men jeg legger opp en egen tråd for det Toyota Norge følger opp suksesen fra i fjor med å leie inn Rudskogen fire ganger i år! Datone er satt til 18 mai 22 Juni 23 Juli og 20 August. Mer info om dette og bilder fra fjorårets treff finnes på http://www.bilmekaniker.no og i kommende nummer av autofil! (P.S. mulig at autofil tar seg en tur, jeg jobber personlig med å gjøre noe ekstra ut av dette) Hjertelig velkommen til banekjøring på Rudskogen Mvh Ecko og Toyota Norge Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 im there(flere ganger i sommer håper jeg).. liker mye bedre de små treffa enn de gatebil treffa :D Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Alt det HF sa! :D Men stemmer dette med at det ikke er lov med prøveskilter? Det er vel kjipt, med tank på Norge sine Skyliner..? Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet April 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 For å være evig pessimist så tror jeg ikke det kommer noen skyline, men hvis det blir stor nok pågang av biler med prøveskilter så vil vi stenge banen en stund å la biler med p.s. kjøre, en skyline er nok pågang hvis det er noen som lurer Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg