dxlr8r Skrevet Desember 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2013 Hei, vet noen hvor de innvendige sikringene på en Corolla XLi 1996 ligger? Jeg har lett uten resultat, finner de i motorrommet. Både meg og mine mer bilkyndige far har sjekket opp og ned og kan ikke finne de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Desember 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2013 Sjekk bak dekselet som er til venstre for pedalene. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dxlr8r Skrevet Desember 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2013 Det har jeg gjort, der er det bare elektronikk og ikke noe sikringer slik jeg kan se det. Har byttet sikringer på andre biler før, så vet sånn cirka hva jeg leter etter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinDrift Skrevet Desember 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2013 De skal sitte enten i Motorrommet på førersiden, nede på gulvet bak en plastluke til venstre på førersiden, bak dekselet som er under rattet (Knehøyde). eller nede på gulv til høyre på passasjersiden. Siter - 1987 Toyota Corolla GTi 16 - 1982 Toyota Carina TA60 - 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga x 1990 Nissan 200sx S13 x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg