Mortenzen Skrevet Desember 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2013 Heisann! Har folket gått til innkjøp? Hva syns folk? Noen som spiller online? Siter Bmw 318i E46 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Desember 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2013 Storfornøyd - Selv om jeg ikke opplevde fotorealismen som skulle ligge i grafikken.. Sikkert fordi jeg kjører på PS3 :p Har akkurat skaffet meg "National A-License", så jeg skal begynne online snart :) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Desember 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2013 Er det noe særlig forskjell fra GT 5?? Skuffende at de ikke kommer med ett helt nytt og begregna for PS4. Selvom de har sagt det kommer seinere Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenzen Skrevet Desember 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2013 Er det noe særlig forskjell fra GT 5?? Skuffende at de ikke kommer med ett helt nytt og begregna for PS4. Selvom de har sagt det kommer seinere Jeg syns driftinga har blitt mye bedre.. Nå må man faktisk holde contra mens man ligger breit;) Skuffende lydbilde.. men får vel håpe på en update der etterhvert..! Siter Bmw 318i E46 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Desember 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2013 Ikke det at drifting var dårlig i GT5 heller. På nivå med LFS nå.. ! Ellers, synes jeg lydbildet er mye forbedret - Spesielt når det kommer til dekk. Prøv å ta en tur rundt High Speed Ring på comfort-dekk :p Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Desember 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2013 Vel, dette er fortsatt hvordan Polyphony tror en femsylinder låter: I tillegg tyder mye på at problemet med variabel bildeflyt er enda verre enn sist. Denne gangen må jeg nok stå over. Tiden for gode konsoll-bilspill har passert. Forza 5 har nesten ikke noe innhold og prøver å tyne mer penger fra folk, mens Gran Turismo resirkulerer grafikk og lydeffekter fra ti år tilbake. Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knukken Skrevet Desember 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2013 Etter en god start på GT Academy i sommer er jeg fornøyd så langt :) har flere hundre timer med moro foran meg. GT6 er verdt pengene! Marius reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einarsson Skrevet Januar 21, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2014 Går egentleg lei spillet når alle motorlydane hørres heilt like ut. Er jo ikkje forskjell fra djupe amerikanske V8'ere til hissige japanske 4'ere.. Får heller aldri nokon skikkeleg fartsfølelse, men ellers er det supert. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahny Skrevet Januar 27, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2014 Er enig i det flere nevner, angående motorlyder. Her har jeg funnet ut at man beholder eksosanlegget (exhaust) orginalt, da er det ganske fine lyder på bilene. Altså, ikke sett på sports-, semi-racing- eller racing exhaust... Einarsson reagerte på dette 1 Siter 13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einarsson Skrevet Januar 27, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2014 enig, det verste er racing exhaust! Lydene er greie ja, men eg føler at det ikkje er nokon dybde i lydbildet uansett. Sjølsvagt hjelper ikkje det at eg bare spiller med TV'en til lyd, og ikkje noko surround anlegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knukken Skrevet Januar 27, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2014 Kom meg på youtube :) var et race på lørdag. Lyden er dårlig på tven. Mye bedre på surround eller bra headset. Det er også verdt å kjøpe ratt for de som ikke har det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knukken Skrevet Februar 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2014 Spa 24H på 10 minutter :) se i 1080p hvis du kan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg