karlhenrik Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Noen som har noen ideer til hvilken styling som er fetest på en golf 4 ? Har nettopp kjøpt meg en golf 4 med grill, øyelokk og lexus lykter, å tenkte jeg skulle style denne. Det er en -98 modell og er den første modellen av golf 4 så det er ikke elektriske vinduer. Er det muligt og få kjøpt det og ettermontere det ? Det ene speilet er knust og vurderer og kjøpe disse ny og, hvilke skal jeg kjøpe ? Siter Golf IV 1,9 TDI (Midlertidig) Audi a4 1.8 Stasjonsvogn (Solgt) Nissan Sunny 1.6 -92 mod (Vraket) Bmw e30 320i Coupe (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 nå har jeg en 98 med el vinduer foran og bak da..;) en gti tdi exclusive..:) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlhenrik Skrevet April 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Ja, og hva så om du har eletriske vinduer, det var ikke det jeg lurte på....... Siter Golf IV 1,9 TDI (Midlertidig) Audi a4 1.8 Stasjonsvogn (Solgt) Nissan Sunny 1.6 -92 mod (Vraket) Bmw e30 320i Coupe (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 du skrev at 98 ikke kom tidlig med el vinduer og måtte bare korrigere deg... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hodetunderarmen Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 klart du kan ettermontere det! du bytter innmaten i døra på null komma niks, heisemekanismen koster ny 1200 spenn så på en skrot kanskje halvparten. trenger jo sikkert trekket i døra med de knappene, da baller det på seg. blir fort masse kroner! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlhenrik Skrevet April 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Det er vel muligt og få montert knappene i midtkonsollen eller noe sånt, men sentrallås er vel også muligt og ettermontere. Kan jo eventuelt gå til en skraper og få 4 nye dører med sentrallås og vindushever, men det er vel sjeldent at alle dørene er hele på en vraket bil. Siter Golf IV 1,9 TDI (Midlertidig) Audi a4 1.8 Stasjonsvogn (Solgt) Nissan Sunny 1.6 -92 mod (Vraket) Bmw e30 320i Coupe (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaZoR_ Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 RS4 fanger med cup wings pleier jo å gjøre seg når det gjelder styling, ellers er jo R32 stylinga noe å titte på? samt senking og 19" felg. Bare kaster ut litt ideer her :) Siter Det jeg ikke vet, trenger ikke du å vite heller. - Og det du ikke vet har du ikke godt av å vite. Vet du noe ikke jeg vet, så fortell meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Sjekk rieger, lumma tuning, kercher, seidl-tuning (advarsel: ikke best passform og sprø+tynn glassfiber) D&W, bla bla bla bla det er NOK av ting å velge i!! Sjekk http://www.ra-design.co.uk og KOENIGSEDER WIDEBODY kit'et. Grisefint!!!! bare for gudsskyld ikke kjøp en rs4 fanger. verden trenger enda en golf iv med rs4 fanger like mye som vi trenger enda en M3 stylet bmw. og riv av lexus lysene. det er bare stygt. pliiiiiis. haugus (tror det var de de heter) lager noen veldig pene speil. er i D&W katalogen. FK-AUTOMOTIVE har en del ok saker. frontlys + baklys med karbon look innmat f.eks. hadde frontlysene med karbon look innmat, og det var ok det - bortsett fra at jeg måtte flytte over alt det elektriske fra orginal lampene pga sikringen gikk hele tia med FK sin innmat (det gjaldt både frontlysene med karbon innmat + de som bare er sorte innvendig). Problemet med en golf er ikke HVA du skal kjøpe, men å få nok penger til å kjøpe alt som KAN kjøpes. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg