EspenB Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Er det noen her som har noen gode tips om hvordan få vekk karroseri kittet som finnes overalt på einserne på den enkleste og beste måte? Kjemikalier, slipeverktøy, eller bare brette opp erma og skrape til krampen tar tak? Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Jeg har akkurat gjort dette på min mk1 før jeg sandblåste chassiet. det beste er å kjøpe en metallsurv fra biltema.. den festes på en drill og så er det bare å spinne av det meste. survene er ca 4cm i diameter og finns i grov og fin. koster mellom 30-50 kr. dette brukte jeg til jobben: 2 små sparkelspader, en spisset jeg og en vanlig. 2 surver, grov/fin 1 micro treskrape, sylskarp, ca 1 cm bred spiss. kom til overalt itillegg brukte jeg en varmepistol enkelte steder. whitesprit på spruteflaske brukte jeg til slutt for å få bort eventuelle rester av tectyl. Det er en tidkrevende jobb, men verdt strevet. nå er iallefall min mk1 100% rustfri. se linken i signaturen min. Lykke til iallefall. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg