Gå til innhold

hva skal jeg gjøre?

Ranger emnet

Nox

Anbefalte innlegg

jeg driver å funderer på hva jeg skal gjøre med 240en. den står nå utenfor helt ribba og er etter litt mer rustfjerning klar til lakkering.(er en god del riper +må ha nytt panser og skjerm så for å ikke se ut som jeg er på vei til høggern må det gjøres) Er i forsvaret nå og kommer hjem til sommeren og vil da ha ca 25000 å bruke. jeg har kommet fram til noen alterantiver men finner liksom ikke helt ut hva jeg skal gjøre..

nå står det i en lettere trimma b230k, har noen 14" alu felger og senka med vinkelsliper. er relativt lite rust, og det som er forsvinner nå.

1. jeg kan lakkere den med bengalakk og bare ha den som bruksbil og bruke penger på andre ting. blir ikke veldig fint, blir harry men veldig billig.

2. jeg kan gå hele veien med ordentlig lakk, ny motor osv osv så den blir ganske rå. har litt lyst men dyrt, og da må jeg nok kjøpe en bil til som jeg kan bruke mens den bygges om.

3. lakkere den ordentlig, kjøpe no fete felger men ellers beholde den som den er. dyrt nok det også men vil ikke ta så mye tid.

4. selge den nå og kjøpe feks en 240 turbo. vil kanskje ikke få så veldig mye for den nå men..

så hva kan være lurt å gjøre? noen som har en super ide`?

-Mazda 323 GTR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag en billig bruks bil eller en værsting. Evt lag en billig bruks bil og spar pengene til du kan lage noe skikkelig! Likte forresten den gamle fargen på bilen..

You wash your VOLVO like it was your firstborn child,

you tend to its needs like it was your own body,

you protect it like it´s your family,

then you drive it like you stolet it

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får vel i første omgang ta å lakkere den.. får det gjort billig. liker den fargen jeg også. er nesten den fargen som endel 240 fra 87-> har, men er lakkert om en gang etter det pga kollisjon eller no med ca samme farge men i metallic..

blir omlakert igjen i ca samme farge

-Mazda 323 GTR

Lenke til kommentar
Del på andre sider