GeHagenGeBisten Skrevet Desember 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2013 Hallo! Jeg har en passat 1.6 1997mod 3b. Plutselig en mårning ville den ikke starte, har alltid startet og gått, og har ikke vært noen tegn før dette skjedde. Når jeg slår på tenningen kommer det ingen lys, og når jeg vrir om nøkkelen skjer det ingen ting, kommer ingen lyd, ikke engang et klikk. Sentralåsen virker heller ikke, og når jeg åpner dørene kommer det ikke engang lys i coupeen. Jeg har utelukket : batteri, sikringer og tenningen. Jeg lurer på om det kan være et brudd på en kabel. Noen andre som har opplevd dette? Mvh. Hans. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2013 Da må jeg spørre, hvordan har du utelukket batteri?Dette er typisk for flatt batteri. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeHagenGeBisten Skrevet Desember 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2013 Fordi batteriet er helt nytt, og jeg har en bryter i bilen som konstant lyser, og den lyser enda, så strøm er det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2013 Da må du gå over, kablene fra batteri både positiv og negativ.Er det spenning inn til sikringsboksen i motorrom? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mopar-or-no-car Skrevet Desember 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2013 Hvor lenge siden er det du satte inn nytt batteri? Hva er bryteren til? Hvis den lyser hele tiden er det jo noe som tar strøm hele tiden. Siter 1999 Chrysler 300M 2.7 LR2003 Chevrolet Silverado 6.6 Duramax2009 Mercedes Sprinter 318 V6 CDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2013 Hvor lenge siden er det du satte inn nytt batteri? Hva er bryteren til? Hvis den lyser hele tiden er det jo noe som tar strøm hele tiden. Helt enig, men regner med han prøvde å starte rett etter bytte av batteri, så er nok noe feil ett sted. Men, denne bryteren som lyser burde det gjøres noe med. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeHagenGeBisten Skrevet Desember 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2013 Da må du gå over, kablene fra batteri både positiv og negativ. Er det spenning inn til sikringsboksen i motorrom? Jeg har gjordt det en gang før, men gjorde det igjen ikveld, og fant ut at jordingen ikke hadde skikkelig kontakt pga.eiring, har fått fikset det nå, Tusen Takk for hjelpen! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mopar-or-no-car Skrevet Desember 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2013 Helt enig, men regner med han prøvde å starte rett etter bytte av batteri, så er nok noe feil ett sted. Men, denne bryteren som lyser burde det gjøres noe med. Ja, sant det :) Siter 1999 Chrysler 300M 2.7 LR2003 Chevrolet Silverado 6.6 Duramax2009 Mercedes Sprinter 318 V6 CDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg