buerjr Skrevet Desember 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2013 Etter litt mekking nå så vil plutselig ikke bilen starte. eller det vil si at når jeg vrir om tenningen så går alt av elektrisk på, og siste hakket på tenningen så hører jeg bare klikke lyder. Når jeg har Rullet den i gang og fått kjørt den litt så er det ikke noe problem å starte bilenmed nøkkel. kan det være batteriet mitt som begynner å takke for seg? er en volvo s40 1.8l benisn, 1996 modell. takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Desember 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2013 Er vel heller starteren som begynner å bli dårlig tror jeg. Prøv å få noen til å banke på starteren, mens du prøver å starte bilen :P Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buerjr Skrevet Desember 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2013 takk, men byttet batteri nå, og det funka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg