jokkedumpapp Skrevet Desember 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2013 Hei, har en Amarok og lurer på om det er nødvendig å godkjenne dette på noe som helst måte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkedumpapp Skrevet Desember 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2013 Hei, har en Amarok og lurer på om det er nødvendig å godkjenne skjermbreddere på noe som helst måte? Beklager skrivefeil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2013 Da ville jeg sammenlignet bilens nåværende bredde(altså måle) med bredden som er oppført i vognkortet. Blir bredden endret, kan de henge seg opp i det ved kontroll hvis du er uheldig. Usikker på om den bredden som står i vognkortet er inkl speil, isåfall har du litt å gå på. jokkedumpapp reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkedumpapp Skrevet Desember 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2013 Da ville jeg sammenlignet bilens nåværende bredde(altså måle) med bredden som er oppført i vognkortet. Blir bredden endret, kan de henge seg opp i det ved kontroll hvis du er uheldig. Usikker på om den bredden som står i vognkortet er inkl speil, isåfall har du litt å gå på. Okei så jeg trenger ingen godkjenning om jeg ikke overstiger totalbredden på bilen asså, skal undersøke om det inkluderer speilene, takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2013 Såvidt jeg kan skjønne ihvertfall. Men ikke ta mitt svar som en fasit, kan hende andre her inne vet dette bedre :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetil1972 Skrevet Desember 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2013 på pajeroen min som de orginale bredderene er byttet ut med islandsbreddere, er bredda på biln orginalt 178cm og ble øket i vognkort til 190cm samme ble gjort på en w124 jeg breddet.. så når de målte den bilen, målte kun på karosseriet så jeg tror ikke speilene regnes på bredde i vk.. Siter VW Passat 2.0TDI 2006 X Audi S6 2,2 20VT 1997 X Audi A6 2,5TDI Quattro 2001 X Audi A6 2,5TDI Quattro 1996 X Mitsubishi Pajero 3000 Fjallasport 1992 X mitsubishi Pajero 3000 1991 X Volvo V70XC 2,5T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkedumpapp Skrevet Desember 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2013 på pajeroen min som de orginale bredderene er byttet ut med islandsbreddere, er bredda på biln orginalt 178cm og ble øket i vognkort til 190cm samme ble gjort på en w124 jeg breddet.. så når de målte den bilen, målte kun på karosseriet så jeg tror ikke speilene regnes på bredde i vk.. Sendte mai til statens vegvesen de målte ikke med speil, og måtte vise den etter jeg hadde montert skjermbrett for å få ny bredde inn i vognkortet :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg