haagen1 Skrevet Desember 18, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2013 Heisann Vurdering å gå til innkjøp av nyere bil. Tenker da på å gå for en mercedes e klasse. Da jeg liker disse litt eldre e klassene :-) En 1998 e200 som har rullet knappe 170 000km med fullstendig service. For 40 000 kr, er det mye eller ok? Tror også den er avantgarde, hvordan se det? Hvordan er e200 med automatgir? Er det ok, eller dødt? Hva med forbruket? Er disse bilene holdbare? Gidder ikke kjøpe noe jeg må bruke flere tusenvis i året på verkstedet. Hva positive og negativ er det å si på bilen? Hva er bør jeg sjekke ved kjøp? Og hvordan er kjøre komfort i denna? Haste litt med svar så setter utrolig pris på svar :-) Hvor kan jeg lese litt om denne bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haagen1 Skrevet Januar 17, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2014 Ikke mye aktivitet paa MB delen nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hpmb Skrevet Januar 18, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2014 hei! disse bilene hadde noen problemer, spesielt rust. er det bra og billig bil du skal ha ,burde du gå for f.eks en w124 1995 mod. eller en toyota av hvilket som helst slag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haagen1 Skrevet Januar 22, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2014 hei! disse bilene hadde noen problemer, spesielt rust. er det bra og billig bil du skal ha ,burde du gå for f.eks en w124 1995 mod. eller en toyota av hvilket som helst slag..Hei. Har bra og billig bil naa. En Mitsubishi, men er lei den. Er i bra teknisk stand osv. ikke noe kjøre komfor heller, trenger i tillegg regreim bytte og nye vinterdekk. Har ikke lyst bruke mere penger pã den. Nei synes w124 blir litt for "gammelt" vanskelig finne en strøken i tillegg. Veldig lyst på w210 :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Januar 23, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2014 E klasse opp til 2003 er utsatt for rust. W124 er også utsatt for rust. Skal du ha en gammel E klasse så gjelder det og finne et brukbart eksemplar. Ellers er min erfaring med E klasse at de går og går og går,kun utskiftning av slitasjedeler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haagen1 Skrevet Januar 25, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2014 Ja det er ogsaa min oppfattning. Ser e klasser med opp mot 600.000 km paa telleren. Veldig lyst paa en litt endre e klasse. Maa bare finne et brukbart eksemplar forst :-) Er lei japse biler hehe(men er gode bilder da) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haagen1 Skrevet Februar 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2014 Ser nå på en facelifted w210 med xenon, skinn interiør og 5 trinns autokasse. Å km tallet er ikke noe å bekymrer seg over? 260 000 km? Koster litt under 50.000 kr grei pris eller for mye? Rust skal ikke være proplem, men usikke på servicen. E240 eleganse facelift 2000 mod 170 hk. Kjører mest by kjøring. Så lurer litt på forbruket. Lurer litt på hva det koster å ha disse bilene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Februar 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2014 Har selv to mercedes,en E-klasse 2007 mod og en 2001 C-klasse begge diesel og nærmer seg 500 000 km begge to. Har aldri hatt problemer med motor på disse og begge er gjerrige når det gjelder drivstoff forbruk. Bensin utgave av mercedes er vel kjent for litt høyt forbruk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buss55 Skrevet Februar 28, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2014 Hei. Er det noen som vet hvordan km teller nullstilles etter oljeskift som jeg gjør selv. Eller må jeg på verksted? Det gjelder en mb 210 1999 mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 28, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2014 Hei. Er det noen som vet hvordan km teller nullstilles etter oljeskift som jeg gjør selv. Eller må jeg på verksted? Det gjelder en mb 210 1999 mod. Vet ikke om dette stemmer men du kan forsøke. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buss55 Skrevet Februar 28, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2014 Hei. Jeg har prøvd men det funker ikke , men det kan se ut som om det er av en annen modell. Min er 1999 E 210 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 1, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2014 Mulig, jeg har ingen kjennskap til MB, fant den på nettet. Den under skal visst være for 2001 -> Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enduronisse Skrevet Mars 21, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2014 Vet ikke om du har fått ordnet det , men ligger flere videoer om nullstilling på youtube. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg