Gå til innhold

Tips før kjøp av w210?

haagen1

Anbefalte innlegg

Heisann

Vurdering å gå til innkjøp av nyere bil. Tenker da på å gå for en mercedes e klasse. Da jeg liker disse litt eldre e klassene :-)

En 1998 e200 som har rullet knappe 170 000km med fullstendig service. For 40 000 kr, er det mye eller ok?

Tror også den er avantgarde, hvordan se det?

Hvordan er e200 med automatgir? Er det ok, eller dødt? Hva med forbruket?

Er disse bilene holdbare? Gidder ikke kjøpe noe jeg må bruke flere tusenvis i året på verkstedet.

Hva positive og negativ er det å si på bilen?

Hva er bør jeg sjekke ved kjøp? Og hvordan er kjøre komfort i denna?

Haste litt med svar så setter utrolig pris på svar :-)

Hvor kan jeg lese litt om denne bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...

hei! disse bilene hadde noen problemer, spesielt rust. er det bra og billig bil du skal ha ,burde du gå for f.eks en w124 1995 mod. eller en toyota av hvilket som helst slag..

Hei.

Har bra og billig bil naa. En Mitsubishi, men er lei den. Er i bra teknisk stand osv. ikke noe kjøre komfor heller, trenger i tillegg regreim bytte og nye vinterdekk. Har ikke lyst bruke mere penger pã den.

Nei synes w124 blir litt for "gammelt" vanskelig finne en strøken i tillegg.

Veldig lyst på w210 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Ser nå på en facelifted w210 med xenon, skinn interiør og 5 trinns autokasse. Å km tallet er ikke noe å bekymrer seg over? 260 000 km?

Koster litt under 50.000 kr grei pris eller for mye? Rust skal ikke være proplem, men usikke på servicen.

E240 eleganse facelift 2000 mod 170 hk. Kjører mest by kjøring. Så lurer litt på forbruket.

Lurer litt på hva det koster å ha disse bilene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 3 weeks later...