Gå til innhold

Stort, Komplett Og Ubrukt Anlegg!!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen...

Som noen av dere kanskje har fått med dere, så skal jeg selge mine to UBRUKTE forsterker og bassere grunnet en ny sponsoravtale..

Jeg har nå planer om å selge hele anlegget mitt(som fortsatt ikke har blitt testet) samlet eller seperat..

Noen som er interesserte i et STORT og KOMPLETT UBRUKT anlegg med alt man trenger for å få mye lyd i bilen, så bare ta kontakt enten med PM, eller via mail: wiggoc@online.no

hele.jpg

Vil du se flere bilder av anlegget, så er det bare å gå inn på min hjemmeside MADRACINGXTREME

Mer detaljerte spesifikasjoner og nye priser sendes over mail eller PM...

Jeg selger:

1stk Kenwood spiller med fargeskjerm(veil.pris:6395,-)

2stk 4x200W Forsterkere(veil.pris:3990,- pr. stk)

2stk 500W Basselementer(veil.pris:1790,- pr. stk)

2stk doble Komponentsett(veil.pris:1990,- pr. stk)

1stk 1Farad Kondensator(veil.pris:2790,-)

1stk Kabelsett(veil.pris:990,- ++)

spørsmål sendes på mail til: wiggoc@online.no

Lykke til!

Mvh PoloMads

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hvis jeg ikke ser skammelig feil, er det der en legacy kondensator.. de går på qxl nye for kr 500 + -.. men sikkert bra saker.. Dette bare for å informere, ikke for å fucke opp tråden

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann...

Har hatt endel folk som har vært interesserte, men nå legger jeg ut et tilbud på 10'000,- for hele anlegget(utenom spiller) slik at folk ikke lenger trenger å spørre hvor mye jeg skal selge det for...

Førstemann som gir en lyd fra seg om at han/hun er interessert får det for 10'000,-...må bli kvitt anlegget pga. en ny avtale!

Anlegget er fortsatt UBRUKT!

Anlegget er her ferdig prutet, og jeg er desverre ikke villig til å gå noe mer ned i pris.

send meg mail: wiggoc@online.no

Takk

Mvh Mads Christensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider