Gå til innhold

Mitt MK1 G60 prosjekt

Ranger emnet

EspenB

Anbefalte innlegg

Sandblås driten, sparer deg maassse arbeid.

joda skal jo sandblåse men orker ikke sandblåse før jeg sømsveiser, da må jeg jo sandblåse 2 ganger. hadde tengt jeg skulle gjøre meg ferdig med all sveising og det meste av tilpassing før jeg blåser den så slipper jeg ekstra arbeid ! skulle nesten fått tak i motor å tilpasset den også før jeg blåste, men får se !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

joda skal jo sandblåse men orker ikke sandblåse før jeg sømsveiser, da må jeg jo sandblåse 2 ganger. hadde tengt jeg skulle gjøre meg ferdig med all sveising og det meste av tilpassing før jeg blåser den så slipper jeg ekstra arbeid ! skulle nesten fått tak i motor å tilpasset den også før jeg blåste, men får se !

Skal du spare deg arbeid så sandblås den to ganger.

Har jobba med sanblåsing i 1 år nå og veit veldig godt kor fort det går.

Stå og fise med ein liten hyler i dagesvis blir du drittlei av.

tar ikkje meir enn 1-2 timer å blåse den. 15-20min andre gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du spare deg arbeid så sandblås den to ganger.

Har jobba med sanblåsing i 1 år nå og veit veldig godt kor fort det går.

Stå og fise med ein liten hyler i dagesvis blir du drittlei av.

tar ikkje meir enn 1-2 timer å blåse den. 15-20min andre gangen.

jobber du med det ?

veit du ca priser da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke gjort i en fei å sandblåse karroserikitt..... risikerer du blåser platen til helvette før du klarer å fjerne det.

anbefales sterkt å skrape tectyl og kitt før sandblåsing..

sandblåsing på høyt trykk strekker metallet lett evnt lager hull.

kitt sitter godt er ikke bare bar å fjerne med sand.

jeg fikk 2 polypper i gulvet bak på prosjektet da det blei sandblåst, der måtte det bare skjæres ut og sveises ny platebit inn.

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kitt kan ein ikkje ta med sandblåsing nei, men er ein ein fordel å blåse vekk alt det lause før ein begynner å skrape så mykje.

Ser ein kva ein skal gjere

Sandblåsing koster vel 500,-++i timen, er ikkje heilt sikker

tnx da veit jeg det, litt mere arbeid men da får man jo hele karosseriet igjenn fra sandblåseren :P

tror jeg fikk en pris på 2000,- for ei stund siden, husker ikke helt ! dyrt eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider