tonjek Skrevet Desember 25, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2013 Etter å ha både vært med i ulykker og sett mye rart langs veien, og også vært så heldig å meie ned en lyktestolpe med Subben fordi blindsona er enooorm, har jeg bestemt at bilen skal få kameraer både i huet og ræva. Noen som har noe å anbefale? Jeg har ikke peiling på slike ting, så syntes det er vanskelig å finne ut hva jeg skal kjøpe. Må være HD på dashcam'en, og helst såpass med skjerm på ryggekameraet at jeg faktisk ser hvor jeg ratter 3 tonn med bil hen. Nightvision hadde nok også vært fint. Har fått både dashcam og ryggekamera i gave, men er fra Torshov og ser litt tvilsomt ut, så er litt kritisk for at det ikke skal være tilfredsstillende. Siter » 1981 Buick Electra Limousine - Chevy 350/th350 » 1990 Chevrolet Suburban - 6,2 diesel/th400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw67 Skrevet Juli 2, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2014 Jeg kan sterkt anbefale denne: http://posytron.no/produkt/biltilbehor/dashcam/hd-dashcam-c19-dobbelt-kamera-hdmi Kjøpte denne for lenge siden og har brukt den siden. Her er det dobbelt kamera og GPS også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg