johmolan Skrevet Desember 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2013 Hei, Har akkurat fått meg en 2002 mondeo.Når jeg trykker 2 ganger på låseknappen så blinker alle blinklys på bilen, mewn aldri når bilen låses opp.Om jeg låser med 1 trykk blinker ingen lys.Nnoen som kan si om dette har med alarm og gjøre eller ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2013 2 ganger på låseknappen er sikkerhetslåsing, dvs at bilen ikke kan åpnes fra innsiden når den er låst. Det skal lyse i blinklysene når du låser opp, det gjør det ihvertfall på min. Men ved enkelt trykk på låseknappen blinker det ikke, kun dobbelt. Jeg har 04 modell. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johmolan Skrevet Desember 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2013 Ok det gjør ikke det på min 2002, men slik er det vel bare :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Desember 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2013 -04 blinker kun ved dobbeltlåsing, altså to klikk på knappen. 04-blinker/lyser også ved opplåsing Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg