golfen86 Skrevet Desember 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2013 Har ein 96. Mod a4 1.8tq aeb men når eeg gir gass får eg berre 0.4 i lade trykk til eg får 5000o/min då får eg 0.6bar. Den e chipet og skal lade 1.4bar Har lest av feilkoder som er *AFC solenoid 1-n80 (har byttet denne føleren) *boost presbsure controll solenoid N75 (har prøvd med ein an) * og mass air flow circuit g70 low input Nåken som har nåke ideer på ka det kan vere.. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2013 Du kan ha lekkasje på innsugssiden, sjekk dette. Evt. prøve å rense LMM med isopropanol dersom det ikke er lekkasje. Endre motorgange seg om du tar ut plugg til LMM? Prøvd å kjøre med LMM frakoplet for å se hva som skjer? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreKK Skrevet Januar 2, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2014 Har du grunninnstilt gasspjeldet? Husker ikke om du får feilkode om det er i feil stilling, men jeg fikk feilkode på mitt fordi det ikke lot seg ikke nullstille. Da lada jeg bare 0.2. Fikk tak i brukt spjeld og nullstilte, nå lader den 1.1. (mangler fortsatt kneika opp til 1.3 som den egentlig skal lade, noen som har tips her?) Spjelda kan ofte rote med seg selv hvis man f.eks. kobler fra batteriet.. Siter 1999 Audi A4 1.8 Turbo Quattro Avant 2007 Aprilia RS 125 FP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfen86 Skrevet Januar 31, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2014 Har testa med ein an lmm men ikkje nåkke forskjel, men lekasje på innsugs siden, kan det vera den svarte klumpen som veivhus ventalasjenen går inn på? Korleis null stiller eg gasspjeldet? Takker for alle svar:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 31, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2014 Hvis du har en lekkasje mellom turbo og manifold vil du høre tydelig susing når du gir på.Grunninnstilling av gasspjeldet gjøres via VAG-COM. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfen86 Skrevet Januar 31, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2014 Har vag com men veit ikkje korleis :p har litt susing men høyres berre ut som turboen som spooler. Virker som n75 ventilen ikkje vil gjer jobben sin men har prøvd med ein an, for får ladde trykk vis eg sette ei klemme over slangen som går ned til wg sånn at den ikkje får åpnet seg:p Men e da nåkke måte eg kan fjerne n75 ventilen og berre ha ein manuel en ?:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg