anern07 Skrevet Januar 2, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2014 Tenkte og starte en tråd om lille hjertebarnet. Golfen er en 1996 mod 1.6l bilen har gått 57.000 km, når den ble kjøpt for noen år siden hadde den gått (8.000)!!Utstyr- Setevarmer - Sentral lås - ABSBilen er meget godt vedliketholdt! og er 100% rustfri!Fra første dag startet man med og kjøpe deler. Har fått gjort noe litt der og da, men mindre en det planen har vært Her har jeg en liste over det jeg har fått gjort i mitt eiet. -emblemfrigrill -grøftelys -ekstra parklys -coilovers -felger -filter -godkjent senk og felg i vognkort -alt av kabler er skjult (anlegg) -xenon -sotaruter +++ Masse masse mer Siter Volkswagen Golf 3 GL 1.6 "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Januar 3, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2014 hei, det var en meget pen 3'er! :p ble overrasket når jeg leste at den kun har gått 57.000km :O eldre person som har eid denne bilen før kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anern07 Skrevet Januar 3, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2014 hei, tusen takk for det :)Det skjønner jeg. det har du helt rett i, var søstra til tanta mi som eide den, hu ble blind og prøvde og kjøre litt, som resulterte i lakkskader i alle 4 hjørner ( under utbedring) Siter Volkswagen Golf 3 GL 1.6 "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Januar 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2014 ahaa, lakkerer du grillen i samme farge som bilen med det samme og eller? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anern07 Skrevet Januar 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2014 Det skal jeg gjøre :) Siter Volkswagen Golf 3 GL 1.6 "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg