martinlol Skrevet Januar 3, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2014 Har bytta innsugspakning men bilen går like dårleg. Kva for eit moment skal dei åtte skruene på innsugsmanifoilen ha? No har eg ca 20 Nm Takk Siter 1992 Volvo 240 GL '94 Olympic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvojens Skrevet Januar 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2014 hei sjekka haynes og der stod det ingen ting om moment på innsuget, husker når jeg har tatt det av så har jeg bare skrud litt hardt ikke noe moment i det hele tatt, prøv med 30-40. viktigste er at de alle 8 blir skrud någelunde likt for at det skal bli tett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinlol Skrevet Januar 4, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2014 Takk for svar. Skal det nokon gong etterstramast? Siter 1992 Volvo 240 GL '94 Olympic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvojens Skrevet Januar 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2014 nei skal ikke hvere nødvendig med det, hvis det ikke løsner eller ikke blir tett, men du har vel brukt en orginal kork pakning? å den er ganske tjukk så går nok bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg