sony606 Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 noen som har problemer med mye lekkasje i takluka? har begynnt å lekke frem til lysene fremfor takluka også :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Sjelden jeg ser Primeraer med takluke. Men du kan se om dreneringskanalene er tette. Fyr løs med trykkluft. Og evnt bytt pakninger. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet April 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 sjelden?? her i nord er det rimelig mange. mmh, litt teit da, siden vi egnetlig sjelden trenger det ;p anyway, prøvde å se etter den drenerings kanalen, kunne ikke se noen... må vel dra innom nissan å høre med dem... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Jeg har ikke lagt merke til noen lekasje i min takluke iallfall. Eneste jeg merker er om vintern så kommer det vann under takluka (ikke inn i bilen) som fryser til og lager riste lyder.. men går bort bare man tørker litt :P Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan_S Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Jeg tror dreneringskanalen går bak og ut i høyre bakskjerm, hadde ute den elektriske antennen for reparasjon, og dreneringen fra antennen var koblet sammen med et rør som kom forfra i et Y-ledd som igjen gikk ut av bilen. Siter BMW 330xdA Touring MY 02 Primera GT -94 300ZX -88 NA xSAAB 99 -84 Honda Z-50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet April 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 hmmz. er jo litt bakvendt av nissan hvis den går bakover. hvoran skal vannet renne i oppover bakke for så å renne ned til bakskjermen. vel, who knows... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Hmmm.... Nå er jeg ikke helt med. Men det er vanlig at den går bakover og ut der. På BMW'en min var det også slik. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet April 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 muligens jeg som bare tenker feil..:) og er vel egentlig logisk at dreneringen går bakover siden jeg ikke fant noe som helst drenering fremover. mmh, må jeg ned med taket innvendig eller hva? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Når du åpner luka skal du kunne se at det er to hull som går igjennom taket og bakover. Hell litt vann der og se om det renner ut bak. Ta ut trekkene i bagasjerommet. Kommer det ikke noe så fyr av litt trykkluft fra dreneringshullet bak og oppover. Blåser du andre veien risikerer du å blåse evnt møkk enda lengre ned i slangen. Mener det skal være drenering på fremsiden av luka også. Uten å være helt bombesikker. Ellers er vel ikke pakningsbytte ett dumt alternativ heller. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 jeg har takluke hvis noen vil kjøpe! :D følger med festeanordning og koblinger.. kan også skjære ut taket rundt luka for å få med ramma :D (kommer fra en bluebird) Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet September 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 vel, gammel tråd, men vel. :) har nå tatt av hele takluke greia, og ser ut som hele greia burde blitt byttet. det paknings greia dem har brukt var stort sett gjennomvått av vann, og stort sett alle skjøter var også helt gjennomtrukket av vann. typisk nissan å lage ting slik at det ikke går ant å ordne på etterpå, dem har punktet fast hver minste lille ting, så kommer ikke ordentlig til der hvor jeg tror det lekker. yikes...... skal legge ut etpar bilder så får dere se... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnta Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Sånn takluke greier er DYYYRT hvis det går i stykker! Får håpe du kan lure til noe selv! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet September 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 regner ikke med at det er noe annet enn svindyrt. menmen, har tettet alle skjøter nå med silikon, og tror faktisk det skal holde. vi får se, skal bare la silikon bli tørr nå,så montere det på senere ikveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg