Corvette_ Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Noen som har fått med seg at det kommer ny Lastebil fra Scania? Hadde min på service denne uka, og da lå det et nytt nummer av Scania World som var via til denne. Den kommer til å heite R-serien. Er store forandringer inni; blitt skikkelig køye nede, øvrekøya flytta til bakvegg, splitter nytt dashbord, gulvet mellom stolene senkes med nesten 15 cm. Er meir her: Scania R Serie hvis ikke denne fungerer kan ein komme dit via Scania eller via Norsk Scania Har allerede sagt i fra til sjefen at jeg vil ha ein når trekkeren min skal byttes ut Siter 04 Volvo S80 D5 10 Volvo FH 540 6*2 Idrett Lukter svette, Sport lukter bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
capri-pia Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Har hørt rykter om denne ja. Men med "skikkelig køye", tenker du da på bredde? Har aldri sovet så godt før som i en scania, men er litt i trangeste langet.. :rolleyes: Lykke til med ny bil i hvertfall :) Siter - 1989 Scania P113 8x4 - 1988 Volvo 740GLT 16valve x 1992 Opel Corsa 1,4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corvette_ Skrevet April 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 ikke baree rykter lenger. skikkelig køye = seng som er like brei heile veien og med skikkelig madrass, den under køya som er i Scania'n min er vond å ligge i Siter 04 Volvo S80 D5 10 Volvo FH 540 6*2 Idrett Lukter svette, Sport lukter bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg