Gå til innhold

Blire no Street Meet i dag 04.10.2002?

Ranger emnet

Era

Anbefalte innlegg

Hei på dere blire no Street Meet i dag eller i morra???

Er jo masse som skjer på Gardemoen så litt nattelige aktiviteter må vi vel få til eller???

Bilen er klar jeg er klar været er dritt men det skal gi seg så da blir det gassing.

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Era

Hei på dere blire no Street Meet i dag eller i morra???

Er jo masse som skjer på Gardemoen så litt nattelige aktiviteter må vi vel få til eller???

Bilen er klar jeg er klar været er dritt men det skal gi seg så da blir det gassing.

Era

Jeg har fri i helgen, så jeg kan være med og finne på noe jeg! :)

Noen flere som vil være med ut å leke?

Thomas

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er fire stykker fra Ålesund som skal kjøre Audien min nedover dit,i og med at været skal bli bra imorra så tar vi sjansen å kjører herifrfa klokka 2-3 natt til lørdag.Fint å kjøre natta nedover,lite biler og lite purk på veiene......hehehe!!Skiltet foran skrur vi selvfølgelig IKKE av så når fotoboksene blinker så får de med skiltet mitt..............:D :D :D :D :D :D :D :D :D Skal bli artig å se på alle grombilene,spesielt gamlebilen til Supramannen og såklart S2`en til Frode Jørgensen.

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audi quattro turbo

Vi er fire stykker fra Ålesund som skal kjøre Audien min nedover dit,i og med at været skal bli bra imorra så tar vi sjansen å kjører herifrfa klokka 2-3 natt til lørdag.Fint å kjøre natta nedover,lite biler og lite purk på veiene......hehehe!!Skiltet foran skrur vi selvfølgelig IKKE av så når fotoboksene blinker så får de med skiltet mitt..............:D :D :D :D :D :D :D :D :D Skal bli artig å se på alle grombilene,spesielt gamlebilen til Supramannen og såklart S2`en til Frode Jørgensen.

Tar du med litt tennvæske og en grill??:D :D :D

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider