mabe1703 Skrevet Januar 8, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2014 Har akkurat mottatt nye lykter og skal i den anledning også ha nye pærer. Dette er lyktene det er snakk om: http://d3d71ba2asa5o...4b5hl-1b(1).jpg Jeg er ute etter å få så "hvitt" som mulig lys i pærene ettersom det etter min mening er mye finere enn det gule. Har hørt mye snakk om nightbreaker og philips x-treme power. Har søkt en del rundt men for det oftest er det diskusjoner i hvem som er best av disse to. Jeg har et sett med night breaker unlimited liggende til både nær og fjern (uåpnet), men som sakt er jeg ute etter så HVITT som mulig lys uten noen form for kit o.l Så noen som har noen formening om hva jeg burde gå får? Night breaker unlimited som jeg har liggende, eller er det andre på markedet som kan tilby mer "hvitere" lys? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 8, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2014 Så lenge du skal holde deg til halogen så har du allerede nevnt de to som gir mest (og hvitest) lys. Selv bruker jeg Nightbreaker. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabe1703 Skrevet Januar 8, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2014 Så lenge du skal holde deg til halogen så har du allerede nevnt de to som gir mest (og hvitest) lys. Selv bruker jeg Nightbreaker. Så for å få det hvitere osv må jeg over til kit? (Har ikke så mye peiling på bil), men takk for svar da blir det nok de jeg har liggende :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 8, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2014 Skal du ha hvitere så må du over på HID/xenon. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 8, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2014 Noe som også er ulovlig å ettermontere om du ikke har alt av automatisk nivåregulering og alt det der på bilen Parts and Retards selger jo noen pærer som skal være veldig hvitehttp://www.partsandretards.no/belysning/led-xenon-og-lyspaerer/nokya-lyspaerer/nokya-arctic-white/nokya-arctic-white-h7 Jeg har selv prøvd de på lyktene mine. Og med 13.8V inn på pæra så var fargen piss gul som en vanlig pære. Kanskje de virker bedre på bilen din. Mange på nettet som er fornøyd med fargen. Søk opp nokya arctic white på google bilder og sjekk Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabe1703 Skrevet Januar 8, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2014 Noe som også er ulovlig å ettermontere om du ikke har alt av automatisk nivåregulering og alt det der på bilen Parts and Retards selger jo noen pærer som skal være veldig hvite http://www.partsandretards.no/belysning/led-xenon-og-lyspaerer/nokya-lyspaerer/nokya-arctic-white/nokya-arctic-white-h7 Jeg har selv prøvd de på lyktene mine. Og med 13.8V inn på pæra så var fargen piss gul som en vanlig pære. Kanskje de virker bedre på bilen din. Mange på nettet som er fornøyd med fargen. Søk opp nokya arctic white på google bilder og sjekk De pærene som ble "pissgule" var det da snakk om arctic eller nightbreaker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 8, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2014 Nokya 7000K pærene som skulle ha xenon hvit farge i følge selger var pissgule på bilen min. Men det er andre som opplever hvit fint lys på bilene sine. Kanskje de er bedre på bilen din. Men du får nok mest lys med nightbreaker, selv om det er en "stygg" farge på lyset Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabe1703 Skrevet Januar 8, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2014 Nokya 7000K pærene som skulle ha xenon hvit farge i følge selger var pissgule på bilen min. Men det er andre som opplever hvit fint lys på bilene sine. Kanskje de er bedre på bilen din. Men du får nok mest lys med nightbreaker, selv om det er en "stygg" farge på lyset Jaja, får vare gå for nightbreaker da.... må de byttes så prøver jeg arctic ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 9, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2014 Nokya 7000K pærene som skulle ha xenon hvit farge i følge selger var pissgule på bilen min. Men det er andre som opplever hvit fint lys på bilene sine. Kanskje de er bedre på bilen din. Om du har 13.8V inn på pæra så er det meget bra, tviler på at noen har mer enn det, derfor vil de ha 'gulere' lys enn det du fikk!?! Jesper1201 og Einar reagerte på dette 2 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeadZone Skrevet Januar 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2014 Har selv byttet til nye lykter på bilen min. Linselykter. Linselykter stjeler mye av lysstyrken så jeg har ikke en sjanse til å bruke halogenpærer. Lyser ingenting pluss at hvis jeg møter andre biler så ser jeg ikke hvor jeg kjører:P Har montert xenon nå, men syns fortsatt dette lyser for dårlig. Hvertfall i forhold til nyere biler, men der er det kanskje en annen type linse i lykta?:) Siter Opel Vectra 2001 Modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2014 Har selv byttet til nye lykter på bilen min. Linselykter. Linselykter stjeler mye av lysstyrken så jeg har ikke en sjanse til å bruke halogenpærer. Lyser ingenting pluss at hvis jeg møter andre biler så ser jeg ikke hvor jeg kjører:P Har montert xenon nå, men syns fortsatt dette lyser for dårlig. Hvertfall i forhold til nyere biler, men der er det kanskje en annen type linse i lykta? Linse skal gi bedre lys. Da har du sikkert kjøpt billige lykter da? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2014 Enig med TKarlsen, hvis du i tillegg har montert xenon og fremdeles syns det lyser dårlig har du kjøpt lykter av elendig kvalitet. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeadZone Skrevet Januar 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2014 Hmmm... Jeg har kjøpt disse: http://www.partsandretards.no/belysning/lykter/opel/vectra-b/frontlykter/depo-angeleyes_1 Noen erfaringer? Evt. hvilke som er bedre?:) Mvh Joakim Siter Opel Vectra 2001 Modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2014 Har hatt DEPO på tidligere biler. Har ikke hatt problem med lyset da, men kan ikke sammenlignes mot originale linse lykter. Har vært midt på treet de DEPO lyktene. Ikke dårlig, men heller ikke bra. Om du vil ha bedre lys så er helt nye originale lykter best. Men de bruker å koste. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeadZone Skrevet Januar 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2014 Hvor skaffer jeg orginale linselykter til bilen min da? Har spurt på Opel, de kunne ikke skaffe. Har koblet ut Angeleyes uansett så bruker ikke disse. Siter Opel Vectra 2001 Modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg