Mondeo Skrevet Januar 11, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2014 Bixenon leveres ikke på disse bilene, kun Xenon nærlys. Xenon lyktene har en annen tilkobling, men det lar seg ordne med litt lodding. Har gjort dette selv, men har da ikke den lovpåkrevde automatiske høydejusteringa Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet Januar 11, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2014 Så hvis eg får tak i orginale xeon løkter brukt fra delebil kan eg montere di på min og den går gjennom eu kontroll?:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 11, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2014 Nei. Du trenger mer. Men om du får tak i en delebil med originalt xenon så har nok den bilen resten av det du trenger. Som f.eks sensor på akslingene, styresystemet til de sensorene og lyktespylere. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet Januar 11, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2014 Har lyktespylere:-)men muligt og finne ut om det har vært xenon orginalt, att løktene kan ha vært ødelagt og blitt byttet ut? Det er absolutt alt av utstyr untatt xenon, og lyktene ser mer eller mindre nye ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 11, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2014 langt i fra alle mondeo har xenon originalt, det var nok ekstrautstyr. Har sett flere ghia uten :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet Januar 11, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2014 Ja, men syns det er rart første eier skal ha kjøpt absolutt alt ekstrautstyr unntatt xenon:-P er liksom varme i frontruta, sjølblendane speil, ryggesensor, ventilerte elektiske seter, varme i setene bak, matte i bagasjerommet, aluminium på sommer og vinter, automat med giring på rattet, cruse controll+++ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg