Steinaa Skrevet Januar 12, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2014 Ser at S-Max-delen av forumet er temmelig død, så jeg har meldt flytting til Smaxownersclub.com. Ville bare tipse de få som sikkert er igjen her om et forum som er i full blomst, med mange aktive medlemmer, og daglige posts i mange forskjellige deler av forumet. Hvis du vil ha litt mer ut av et forum enn en post iløpet av et halvår - så kom å bli med. Jeg er storfornøyd ihvertfall. Adjø. Siter "Fylle femognitti på den? Næhæi.. Jeg vet at den ihvertfall er nyere enn '99.." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 12, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2014 Husk at forumet ikke blir bedre enn vi selv bidrar og gjør det til, det gjelder deg og meg, og alle andre her inne Det du heller burde gjøre er å hente medlemmene fra Smaxownersclub over hit Espen Solheim reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinaa Skrevet Februar 6, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2014 Quattro73 - Det blir som å skulle flytte samtlige innbyggere i Tyskland til Liechtenstein, istedefor å gjøre det omvendt. En smule mer problemer enn løsninger. Siter "Fylle femognitti på den? Næhæi.. Jeg vet at den ihvertfall er nyere enn '99.." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 6, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2014 Like fullt, ingenting blir bedre enn vi selv gjør det til, det gjelder deg, meg og alle andre ;) TKarlsen og Mondeo reagerte på dette 2 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg