_John_ Skrevet Januar 13, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2014 Kan noen si meg om dette er gummilokk, eventuelt hva det er til? det ene mener jeg er der ledningene til tilhengerfeste går inn i bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_John_ Skrevet Januar 13, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2014 De er forresten under bilen til venstre for reservehjulet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 13, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2014 Bilder er fint å ha med bilde når du spør 'hva er dette' _John_ reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_John_ Skrevet Januar 13, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2014 Det var en liten "tap" på den ene gummimansjetten som ble revet av da jeg skulle ta av gummimansjetten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Januar 13, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2014 Ser ut som drenering fra bagasjerommet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_John_ Skrevet Januar 13, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2014 Hvilken av de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_John_ Skrevet Januar 13, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2014 Grunnen til at jeg lurer er fordi jeg skal montere ryggesensor og trenger å trekke kablene inn til bagasjerommet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg