Feil Skrevet Januar 14, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2014 Heisann! Jeg lurer bare på om det er skadelig for bilen å nappe ut ABS-sikringa? Det står "STOP" i kjørecomputeren og blinker for bremsefeil. Bilen er en Golf 4. Det er selvfølgelig bare for lek på parkeringsplass... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 14, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2014 Nei, det er ikke skadelig. Gjør samme nytten å nappe av pluggen til en ABS-føler. ABS er forresten noe herk - på glatten ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 14, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2014 Jeg har lyst til å legge opp en bryter som kutter ut ABS på bilen min. Så jeg kan selv velge mellom å ha på ABS eller kjøre uten. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 14, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2014 Jeg har lyst til å legge opp en bryter som kutter ut ABS på bilen min. Så jeg kan selv velge mellom å ha på ABS eller kjøre uten. Slikt er et must på glatten, er heldigvis originalt bryter for dette i min bil :D Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 14, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2014 Heldig du da ;) Driver å roter rundt på nettet for å se etter en bryter som ser original ut jeg nå ;) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 14, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2014 Tror ikke det finnes originale brytere til C5 som har ABS-symbol. Nærmeste blir vel er ESP-bryter? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 14, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2014 Ja, bare synd jeg ikke har en plass å sette den. Redd for at det kun blir en vanlig rundt bryter med lys. Lettere å montere. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Januar 14, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2014 Problemet med det er vel at du lager feilkode hver gang og må slette den igjen. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feil Skrevet Januar 14, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2014 Takk for svar! Da er det bare tut og kjør Ja, litt irriterende med 2 varsellamper i disco og selve skjermen som febrilsk prøver å formidle "bremsefeil" på tysk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg