Øyvind B. Jakobsen Skrevet Januar 14, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2014 skal kjøpe nye felger til vectraen min. så je lurer på om det går ann med 18" 225/40 R18 på vectraen uten at noe subber eller lignende. vectraen er ikke senket. hvordan vil det bli? vil bilen bli høy eller vil felgene forsvinne under skjermene? på forhånd Takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeadZone Skrevet Januar 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2014 Jeg har lik bil med utrolig fete 18". 225/40-18. Min er senket og det subbet litt. Jeg banket opp litt i hjulbuen bak og nå subber det ikke lenger. Vet ikke hvor myk bilen din er, men slik jeg husker det hos meg så var den ganske mye før jeg byttet dempere. Min har blitt litt mykere nå men det subber fortsatt ikke. Du vil nok oppleve bilen som litt høy i og med at felgene er større enn du har i dag. Syns personlig det ser litt rart ut hvis man har store felger uten å senke bilen, men smak og behag:) Og nei! Felgene vil ikke forsvinne under skjermene:) Siter Opel Vectra 2001 Modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg