HåkonRokåsÅnes Skrevet Januar 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2014 Hei! Har akkurat kjøpt meg en C200 1995 modell, og er noen småting som skulle vært fikset. 1. Soltaket er dødt.Tenker kanskje at sikringa er gåen(?), men hvor ligger den? 2. Speedometeret står på 0. Må kjøre i 20-30 min før speedometer fungerer som det skal. Hvorfor? 3.Lyd på en høytaler. Har kun lyd i høytaleren i passasjerdøra, og lurer på om det lar seg fikses av en 17-åring med 10 tommeltotter? Var det jeg kom på i farta :) - Håkon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåkonRokåsÅnes Skrevet Januar 17, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2014 Ingen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norton Skrevet Januar 21, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2014 Hei 1. I min c280 finner jeg sikringen til soltaket på høyre side i baggasjerummet, under gulvtrekket ved batteriet. Liten svart plastboks. 2. Du har 3 el 4 ABS sensorer på din bil. ABS sentral enheten regner ut snittet av hastigheten på hvert hjul og sender ett signal til speedometeret ditt. Du har ikke wire. Sjekk alle ABS sensorer og alle ledninger/sikringer som har med ABS systemet å gjøre. 3 Sprengt høyttaler på venstre kanal.. ? Ta ut spilleren og sjekk alle tilkoblinger. Hvis du skal ta av høyttalergrillene, søk opp "fupabox" på youtube. Han har en haug w202 videoer du kan se på - også ang demontering av høyttalergriller. Lykke til HåkonRokåsÅnes reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg