makaloli Skrevet Januar 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2014 Hei. Her om dagen forsvant speedometeret.. det datt ned på null og har kommet tilbake kun en gang i ca 5min.. Noen som veit hva det kan være? er det en mulighet at den er sånn pga været? det er rundt 13 til 20- c .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Januar 17, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2014 Sansynligvis deffekt føler om den har egen føler til speedometeret. Ta en telefon til Ford. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makaloli Skrevet Januar 21, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2014 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 21, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2014 Du har jo fått ett svar, men har du undersøkt noe rundt det?Jeg vet at mk1 hadde wire, noe mer vet jeg ikke. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makaloli Skrevet Januar 22, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2014 Ford hadde ikke peiling og hadde aldri hørt om problemet.. Veit at det ikke er wire, siden jeg har sjekket bak speedometeret. Var heller ikke noen løse kontakter. turtelleren går, men den er vel koblet på dynamoen.(tror jeg). Er automatgir. Men er det ikke noen wire som er koblet på bakhjulene? Har prøvd å spørle på isen når det var i drift, og speedometernåla holdte seg ved null.. Så er jo da enten en sensor på girkassen som er defekt, eller wire til bak.hj. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg