Gå til innhold

Problemer med vcds lite

Ranger emnet


Espen Solheim

Anbefalte innlegg

Hei, eg har pirat diagnose kabel som har virket fint til nå men etter laptoppen blei øydelagt og eg kjøpte ny med windows8 og nå får eg ikkje innstalert vcds lite på min nye laptopp.

Er det noe andre programmer som kan brukes på disse kablene som leser og sletter feilkoder, eller er det noe innstillinger som kan endres sånn att eg får innstalert vcds?.

Står på siden til ross Tech att vcds lite skal virke på win8 men min er win8.1, er jo kjedeligt att eg ikke får brukt kabelen på den nye laptoppen.

Eg får innstalert den vanlige vcds og den virker men eg får ikke brukt den uten lisens, får også innstalert driverene til kabelen.

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står på RT sine side " VCDS Release 12.12 works with Windows 2000, XP, Vista, 7, 8, and 8.1 (both 32-bit and 64-bit)" mens 8.1 er ikke nevnt for Lite som du sier. Du kan jo ha to operativsystemer på PCen og kjøre et eldre når du skal bruke Lite. Eller boote Linux fra CD de gangene du skal bruke Lite, kanskje det går 1-winking.gif

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fekk nettopp svar fra ross Tech nå, man må inn på der programmet ligger etter nedlasting og så gå inn på egenskaper der fant eg kompatibilitet og endret til win7 og nå virker i alle fall programmet.

Skal ut i bilen og sjekke att eg har fått installert driverene til kabelen skikkelig, er litt vanskelig og finne rett driver til disse kablene he he

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår