acoupe Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Heisann ! I går hadde jeg og No Limit en liten photo session sammen, så da tenke vi å dele noen av bildene med dere ! Håper dere liker dem :D mvh stian Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 pent:) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Fine bilder, fine biler:) Bare en biteliten ting.. tatt bildene med blitz? Jeg har merket at når jeg har tatt bilder i halvmørket "stjeler" skiltet altfor mye oppmerksomhet hvis dere skjønner hva jeg mener:) Er ikke helt sikker på om dere har gjort det.. vet ikke åssen lyset der dere var er men... kun tips:) Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Se der ja :D Syns dem ble veldig bra jeg Stian!! :D Bra jobbet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Originally posted by Stephan Fine bilder, fine biler:) Bare en biteliten ting.. tatt bildene med blitz? Jeg har merket at når jeg har tatt bilder i halvmørket "stjeler" skiltet altfor mye oppmerksomhet hvis dere skjønner hva jeg mener:) Er ikke helt sikker på om dere har gjort det.. vet ikke åssen lyset der dere var er men... kun tips:) Jeg har brukt blits ja. Det er jo refelks i reg.skiltet så det lyser veldig opp når den får sterkt lys mot seg. Så du har litt rett i at det kan ta oppmerksomheten fra bildet, men man treng da alikavel ikke å stirre på det bare fordi det lyser litt mer :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Originally posted by NoLimit Se der ja :D Syns dem ble veldig bra jeg Stian!! :D Bra jobbet! Hadde ikke blitt bra uten fine biler veit du :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Originally posted by sutarts Jeg har brukt blits ja. Det er jo refelks i reg.skiltet så det lyser veldig opp når den får sterkt lys mot seg. Så du har litt rett i at det kan ta oppmerksomheten fra bildet, men man treng da alikavel ikke å stirre på det bare fordi det lyser litt mer :D neinei.. trenger ikke stirre inn i det seff:) Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Originally posted by sutarts Hadde ikke blitt bra uten fine biler veit du :D hehe.. du sier noget.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Sinnsykt pene biler! Men coupen trenger sårt et senkesett...Og helrøde baklykter. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lich Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Pent! Enkelt og greit. Siter Opel Astra -01 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86107 x Mazda 323 GT-R -94 x Mazda 626 -86 Always listen to what a man says to you when he's angry! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 fine bilder og biler :) Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Ja Stian.... Røde blinkers og litt senking så er bilen din helt perfekt den. Og lyden ... huff... kan få enhver audi entusiast til å stå å måpe.... :D herlig 5`er lyd.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Sutarts: Du MÅ få den coupen ned på jorda!! Blir sinnsykt mye finere da.. NoLimit: Den bilen din er feeet!! La den forbli slik,var innpå tråden din i stad,og jeg synes du skal droppe de plana om chromspeil,blir et uro-moment på en slik clean bil!! (Bilen din er også pen Sutarts,men få den ned på bakken.. ;) ) Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Originally posted by Golfy Sinnsykt pene biler! Men coupen trenger sårt et senkesett...Og helrøde baklykter. Ja den kommer til å bli senket, synes den er litt vel høy nå. Så tenker jeg på å kjøpe helsota baklykter til sommeren. Men ikke glem at jeg bare har hatt den i noen måneder da, og pengene på den tiden gikk til årsavgift, forsikring og reg. Stay tuned, bilen blir nok tøff etter hvert skarru sjå :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Originally posted by Golfy Sinnsykt pene biler! Men coupen trenger sårt et senkesett.. Skulle akkurat til å si det! :D Men pene biler / bilder. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg