Gå til innhold

Photo session

Ranger emnet

acoupe

Anbefalte innlegg

Fine bilder, fine biler:)

Bare en biteliten ting.. tatt bildene med blitz?

Jeg har merket at når jeg har tatt bilder i halvmørket "stjeler" skiltet altfor mye oppmerksomhet hvis dere skjønner hva jeg mener:) Er ikke helt sikker på om dere har gjort det.. vet ikke åssen lyset der dere var er men... kun tips:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stephan

Fine bilder, fine biler:)

Bare en biteliten ting.. tatt bildene med blitz?

Jeg har merket at når jeg har tatt bilder i halvmørket "stjeler" skiltet altfor mye oppmerksomhet hvis dere skjønner hva jeg mener:) Er ikke helt sikker på om dere har gjort det.. vet ikke åssen lyset der dere var er men... kun tips:)

Jeg har brukt blits ja. Det er jo refelks i reg.skiltet så det lyser veldig opp når den får sterkt lys mot seg. Så du har litt rett i at det kan ta oppmerksomheten fra bildet, men man treng da alikavel ikke å stirre på det bare fordi det lyser litt mer :D

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sutarts

Jeg har brukt blits ja. Det er jo refelks i reg.skiltet så det lyser veldig opp når den får sterkt lys mot seg. Så du har litt rett i at det kan ta oppmerksomheten fra bildet, men man treng da alikavel ikke å stirre på det bare fordi det lyser litt mer :D

neinei.. trenger ikke stirre inn i det seff:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sutarts: Du MÅ få den coupen ned på jorda!! Blir sinnsykt mye finere da..

NoLimit: Den bilen din er feeet!! La den forbli slik,var innpå tråden din i stad,og jeg synes du skal droppe de plana om chromspeil,blir et uro-moment på en slik clean bil!! (Bilen din er også pen Sutarts,men få den ned på bakken.. ;) )

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golfy

Sinnsykt pene biler! Men coupen trenger sårt et senkesett...Og helrøde baklykter.

Ja den kommer til å bli senket, synes den er litt vel høy nå. Så tenker jeg på å kjøpe helsota baklykter til sommeren.

Men ikke glem at jeg bare har hatt den i noen måneder da, og pengene på den tiden gikk til årsavgift, forsikring og reg.

Stay tuned, bilen blir nok tøff etter hvert skarru sjå :D

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider