Corvette_ Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Kan noen forklare meg hvor Eikås Motorsenter utefor Bergen ligger? Ein kamerat og meg tenkte vi skulle over til Bergen for å se på landsfinalen, men jeg finner ikke noe på nettet om hvor det ligger Siter 04 Volvo S80 D5 10 Volvo FH 540 6*2 Idrett Lukter svette, Sport lukter bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHV Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 http://www.nmkbergen.no/index2.htm Eikås motorsenter ligger ca. 10 min utenfor Bergen sentrum. Hvis du kommer fra sentrum så kjører du mot Åsane. Hold deg til motorveien hele veien til du kommer til rundkjøring i vågsbotn. (Der er det slutt på 4-felts vei) Ta da til venstre i den rundkjøringen. Du vil da om 2 minutter få Eikås på høyre side. Siter BMWCCN avd. Hordaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
psychoExtreme Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Følg skiltet mot Knarkvik. Siter Eg blir i godt humør av øl! Visste du at... -Menn bommer ikkje på doskåla fordi dei slurver, men for å markere sitt revir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg