saitekz Skrevet Januar 19, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2014 Hei. Har kjøpt en Passat 1.9tdi 4motion Highline.Det har hendt et par ganger at det ikke kommer varmluft, og når der skjer så må jeg stoppe bilen og starte på nytt. Da blir det varmt på under 2 sekunder. Hvis jeg har kjørt en stund da. Er det et rele som kan gjøre dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 19, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2014 En diagnose av klimaanlegget vil kanskje avdekke hva som er galt, kan være en spjeldmotor som ikke er helt god. På eldre klimaanl. kan man lese ut feilkoder via displayet. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saitekz Skrevet Januar 19, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2014 Ja blir vel den løsninga da. Dette er en 2002 modell. :-) takk for svar. ps. Vist dette er en dobbelpostning så beklager jeg. Skal lese reglene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 19, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2014 Finner ingen dobbeltpost jeg :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saitekz Skrevet Mars 13, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2014 Det er vist selveste (computern) som man stiller varme osv som må byttes. Kunne ikke fikses..ifølge en mekaniker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg