ole.mann09 Skrevet Januar 19, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2014 hei, vurderer å kjøpe meg vag igjen, men noen som vet hva svakheter en 2002 mod vw bora har?? hva eg bør se etter (sjekke) takker for svar på forhånd mvh ole Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole.mann09 Skrevet Juli 9, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2015 sitter no å vurderer kjøp av golf eller bora igjen, så er det ingen som vet hva som er svakheter med bora 1.6 - 16v, tenker på motor, understell, rust? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juli 9, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2015 Svak motor da. Må bruke motoren mer, som igjen resulterer i høyere forbruk. Går nok bra som A til B bil om du er alene, men ingen racer. Ville heller funnet meg en 1.8, gjerne med pustehjelp. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juli 9, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2015 Rust må du se på skjermer dører ofte underkant/bakkant av døra, og rundt vinduene/ karmer og kanalene se også under bilen om det er noe der og, ofte dem kan ha en del rust der? Men du kan nok finne en som er ganske bra. Understell så er det oppheng foringer.. Er som karlsen sier at 1.6 motoren går jo som et dass går så lenge du er alene i bilen. Så ville nok ha gå opp et hakk på motoren så du får litt mer futt i bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juli 9, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2015 1.6 motoren er egentlig grei, om du ikke skal dra henger eller kjøre mye i bratte fjellveier. (har selve en Octavia med 1.6 8V motor) Er vel ikke så mye alvorlige svakheter, men det elektriske i dørlåser og alt annet elektrisk kan være greit å sjekke grundig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole.mann09 Skrevet Juli 13, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2015 er egentlig ute etter en bil som funker og komme meg fra a til b med, men ja kunne tenkt meg golf 4 1.8t men de er ganske dyrere en hva 1.6 literen er, kan gå for 1.9tdi og, men er helst bensiner eg er ute etter (har et budsjett på 25.000kr) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juli 13, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2015 Golf er jo en liten og lett bil med 1,6 så er vil en golf dra litt bedre en bora som er litt tynger bil. Tror nok du kan finne en grei golf til 25 lapper som er brukbar stand. Og bensin er ikke store forbruket heller. Men bora har du litt bedre rom altså større plass i bilen en golfen, men siden dette er bare til a-b bil så hadde vel valget godt for en golf. Men så er det vel litt bedre isolert i en bora litt mindre støy en golfen dette går litt an på hvilken modell du velger og da. Men ikke noe gammlere en dette br du ikke gå for her har du et par gode golfer ligger mange ute på finn? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=61582578&searchclickthrough=true http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=61558879&searchclickthrough=true Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg