gjobjo Skrevet Januar 22, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2014 Hei Hadde min Touran 2007 TDI 109k km inne til rep/Service. på verksted(Fixbil). Det lyste 2 lamper på dashbordet, ABS og ESP. Dette ble fikset: "Bremsesensor" bak Nye klosser bak Nye skiver og klosser foran Lekkasje i dieselfilter, dette ble byttet Nytt luftfilter og kupé-filter Nye glødeplugger Betalte 13500 kr for dette, er det mye? Men de tok ikke vekk info om service som kommer opp når jeg starter bilen, har de ikke muligheter til det eller må jeg til merkeverksted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet Januar 22, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2014 Normal pris mener nå eg,alle seriøse verksted har diagnose utstyr, og da kan di vell sletta service meldingen. Ta å ring til verkstedet så får du svar med en gang:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Januar 22, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2014 Du har jo ikke hatt en fullverdig service om olje og filter ikke er bytta. Kan jo være derfor servicelampa ikke er sletta. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjobjo Skrevet Januar 22, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2014 Kontaktet Fix-Bil og det var en forglemmelse fra de, så jeg skulle bare komme bort og de vil fikse det gratis med en gang Olje og filter ble byttet når jeg var på EU kontroll for ikke så lenge siden :-) Sverre E Olsen reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoghead Skrevet Februar 1, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2014 Du har sikkert fått det fiksa, men servicevarslet fjerner du jo like greit selv, eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg