ASevenfold Skrevet Januar 22, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2014 Jeg har ett eller annet sted på bilen en lekkasje fra servoen... olja forsvinner sakte, men sikkert. Har funnet ut at det tar cirka en måned for olja å gå fra maks til minimum på tanken. På grunn av dette er det umulig å finne oljeflekker der bilen står parkert. Noen som har vært på verksted og fått fiksa/overhalt servo før, som kanskje vet noenlunde hva det koster? Det var forresten rød olje på servoen da bilen ble kjøpt (høsten 2013), så jeg forhørte meg litt om å fylle atf-olje og fikk bekreftet av mange at det passet fint. Hva slags olje er optimal å fylle på servoen... Håper noen kan hjelpe meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tusil Skrevet April 12, 2014 Rapporter Share Skrevet April 12, 2014 Litt sent svar, men jeg betalte 3000,- for å skifte det nedre servorøret. ca 1450 for røret på mazda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg