Åge N Skrevet Januar 23, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2014 Hei Folkens Er det noen som kan hjelpe meg med tips på følgende problem: Jeg har byttet en 4E FE motor i en corolla 1997 mod. Motoren som ble satt inn hadde automatisk girkasse, svinghjul ble byttet til manuell girkasse og clutch ble montert på svinghjulet.Etter montasje av motor i bilen får jeg ikke motor og girkasse til å samhandle. jeg kan sette bilen i gir og trille den avgårde uten motstand, med andre ord så er det som om bilen står i fri. Mvh Åge N Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet Februar 2, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2014 Giroverførings kablene sitter på riktig plass og klipsene på girkassa sitter ordentlg som de skal så det ikke er vandring på de ? Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge N Skrevet Februar 9, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2014 Hei Plumbo Kablene til gir overføringen er på plass slik som de skal være, de klipsene som du snakker om er det styrepinnene mellom gir og motor? Jeg har ikke funnet noe som kan kalles klips uten om to stk styrepinner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg