BusterCar Skrevet Januar 24, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2014 Dessverre har jeg hatt besøk av noen som syntes min Golf var for fristende. Registreringsnummer er PC51010 Bilen er en 3-dørs 1,5 C blå av farge. Den har kun 51000km på telleren originalt, så denne bilen vil jeg ha tilbake. Bilen ble stjålet på Frekhaug mellom mandag 20.01.2014 og onsdag 22.01.2014. Vet du om noe, ser noe eller hører noe så håper jeg du tar kontakt meg meg (922 04433) eller med politiet på 02800. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoop_G Skrevet Januar 24, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2014 Bilder? Ska holde utkikk. Siter Opel Omega 3.0 MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BusterCar Skrevet Januar 28, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2014 Da var bilen funnet og kommet tilbake. Takk til de som har hatt øyne/ører åpne. Fant bilen selv ved en tilfeldighet ikke langt unna der den ble stjålet. Tilstand kunne vært verre, men også mye bedre. De har ødelagt langt mer enn de hadde trengt om de kun var ute etter transport. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet Januar 28, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2014 Det var da både skipt og kjekt det da, hva var ødelagt, noe på forsikring? Hadde di barre forlatt den et stykke unna? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg