ulvemannen Skrevet Januar 26, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2014 Hei Jeg har problemer med min volvo. Vanligvis når jeg starter bilen, lyser batteri lyset. Når jeg gir gass så forsvinner det. Når jeg har kjørt cirka 1 måned lyser de fleste lysene inne i bilen og jeg må bytte spenningsregulator på dynamoen. Stiftene på regulatoren ser da svidd ut, eller sotete. Når jeg bytter regulator går bilen i noen uker og så skjer det igjen. Er det noen som har et tips? Kan det være batteriet som er dårlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jermund Skrevet Januar 27, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2014 Sjekk batteri. Sjekk også hvor stor dynamo/generator du har.er den ikke mere en 35amp så bytt den til en større en. Har du stort strømforbruk og for liten dynamo vil den bare havare.sjekk også at den er jordet skikkelig og b+ ledningen sitter skikklig fast og ikke er skadet noen plasser.blir det brudd på den vil dynamoen også haverere.sjwkk at det er god jording mellom motor og karosseri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg