Asberger Skrevet Januar 26, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2014 Jeg har en trofast mercedes w202 99.mod og nå nylig har jeg fått et problem med den. Problemet er at kjørelyset ikke fungerer, når jeg slår over tenninga og startmotoren har satt motoren i sving kommer kjørelysene til vanlig på. Men de siste dagene har ikke dette fungert, istede kommer det en type tikkelyd fra bryteren som jeg kan slå over fra kjørelys til park og fjærn/nærlys. Tikkingen forsvinner når jeg setter den i park eller fjærn/nærlys. Da er spørsmålet om noen her inne har svar på hva dette kan være? Har kontrolert sikringer og pærer, finner ikke rele for den kursen. Kan det være en jordfeil/kortslutning på bryteren, eller er det et rele som er defekt? Håper på noen gode svar fra bilkyndige her inne :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jermund Skrevet Januar 27, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2014 Sjekk at den lader skikklig.ca 14,4 volt med motor igamg.lader den dårlig kan det være utslitte børster i ladegeneratoren.som regel derifra den henter opplysning til kjørelys,som igjen styrer et rele.altså merker ikke bilen den lader skikklig slår den ikke på kjørelys pga den tror ikke den sviver Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg