TKarlsen Skrevet Januar 27, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2014 Har et lite "lager" med diverse LED pærer jeg vil selge. Alle pærene har motstand (canbus, no error). Fargen er 6000k +/-, 12V Pris blir vi enige om. Men selges billig (15-20kr pæra?) Bor du i Østfold (Askim) kan du få prøve montere før du kjøper. Kan også sendes om du ønsker det. Send en PM meld her inne om du er interessert Har T10(W5W), BA9s og 4 forskjellige "banan" pærer. Banan pærene har kjøleribbe Jeg har flere av samme type. Ikke bare de på bilde. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet November 14, 2014 Rapporter Share Skrevet November 14, 2014 Hei har du BA9S pærer enda eg skulle hatt to stk, skulle også hatt banan type(smd) med 3led men eg må først ta ut de som står i og måle lengde. Kan få målt i morgen om du fortsatt har. Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 15, 2014 Rapporter Share Skrevet November 15, 2014 Jeg skulle hatt 4 W5W-pærer, men også to "bananpærer" til kupelysene i førerhuset på min transit custom. Men jeg finner ikke ut hvilken type disse er... Står ikke i instruksjonsboka heller, men det ser ut til å være den fasongen. Edit: jeg trenger 5 stk w5w-pærer. Og en bananpære av den korteste typen. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet November 15, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2014 Bedre om dere som ønsker pærer sender meg en PM ;) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg