Gå til innhold

Hvor mye betaler forsikringa for en stjålet 325 e36?

Ranger emnet


Frank S.

Anbefalte innlegg

Sop sammen det du klarer av salgsannonser på tilsvarende biler, spe på med bilder av hvor strøken den aktuelle bilen var, så krangler dere med takstmannen om en pris ;)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vagen

Hvor mye han får igjen på forsikringa... Øøøøøøøh. Hva med at han ringer forsikringsselskapet sitt og spør dem selv?

 

Han har vel kanskje lyst å vite om han tjener på det, FØR han kjører bilen i elva ;)

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhhhhhhhhhhhhhh....................

 

Kanskje jeg har prøvd å ringe forsikringsselskapet men at jeg bare får en telefonsvarer som sier at de har tatt påskeferie til svar? Som dere sikkert skjønner så er det jeg som har blitt frastjålet bmwen... og da er det litt interessant å vite imens hvor mye jeg sånn ca. kan forvente å få igjen!

 

Men takk for de positive svara kameraten min fikk...

BMWCruiser

MSN: lars_bp@hotmail.com

- 99 BMW 318i M-tech2

x 01 GOLF 4 Highline Generation

x 94 BMW 320iM Cabriolet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er bilen funnet igjen, men en del forandringer er blir gjort:

 

-M3 fangeren er blitt byttet ut med en original fanger(ulakkert)

-Hvite sideblinklys er byttet ut med origianle oransje

-Blinklys foran er fjernet

-Bakrute deksel er fjernet

-Instrumentene er byttet ut med instrumenter fra en 318

-INteriør/ dørsider er blitt byttet ut med originalt stoff interiør istedenfor skinnet som stod i.

-Lexus baklyktene er byttet ut med originale baklykter

-17 m5 look felger er byttet ut med 15" original felger

- De norske skiltene er byttet ut med svenske skilter

- Listene på bakfangeren er fjernet

-m3 speila er byttet ut med originale speil.

- lyktelistene foran er fjernet

- cd spille sub og forsterker fjernet

 

Skader: Knust frontrute, ødelagt en forskjerm, bulka begge dørene foran. litt bulka i a-stolpen.

 

utstyr i bilen som ikke hørte til:

Trafikk lys med ca 15meter 3fas kabel!!! 3 kofferter med elektrikker verktøy, 6 hus nøkler, 1 mercedes w124 nøkkel, 1 skrive maskin, 1 søppelsekk med gardiner, 1 jekk, 2 mobiltelefoner i deler, flere mobilladere, 3 klokker +++ en haug med annet drit.

 

 

KOmmer denne bilen noen gang på veien igjen eller blir det for dyrt for forsikringa å fikse denne bilen igjen med tanke på at alt interiør må nytt+ ny forskjerm og retting/lakking av 2 dører, ny frontrute, nye instrumenter, ny m3 front, nye lexus lykter, nye lyktelister, nytt bakrutedeksel, nye felger, nytt anlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Frank S.

Nå er bilen funnet igjen, men en del forandringer er blir gjort:

 

--Lexus baklyktene er byttet ut med originale baklykter

 

Det er aldri så galt at det ikke er godt for noe.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Evjen

 

Det er aldri så galt at det ikke er godt for noe.

 

Hehe, så sant så sant lol

 

-------------

 

Men var da en omfattende jobb de har gjort på den da...... Men som de sier her, er bare og snakke med takstmannen, finnes flere av de som er ganske sprengte. Men pass deg for de som kan jobben sin for de blir ikke hyggelige hvis du sper på litt, da slår det ofte feil vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forsikringa dekker opp til 10 000 tror jeg.

 

Men hvordan er det med m3 fanger i forhold til origianl fanger og lexus lys i forhold til original lys. vil han få igjen for original deler som fulgte med bilen da den var nye, eller vil han få igjen for de delene som stod på? for lexus lykter er vel billigere enn origianlykter og d samme med fangerene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener en kompis av meg var innom gjensidige for å ekstra forsikre en stylet golf. Da fikk han time for å vise bilen hos gjensidige, som tok bilder av den, fant ut at delene hans kosta mer enn 5 kr, og nektet så å ekstra forsikre bilen.

 

Forsikrings selskaper er fine folk.

 

Når ei kjerring som aldrig burde hatt lappen kjørte på en av bilene mine, og jeg ringte og ba IF være litt nøye på lakkeringsverksted siden bilen var lakkert om i ferrari rød - være litt obs på at det ikke blir farge forskjell osv - da fikk jeg bare beskjed om at IF godtar en viss mengde fargeforskjell. DE godtar fargeforskjell på MIN bil, som de tok 25.000kr i året for å forsikre.

 

Nice. Nice. Digger forsikringsfolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår