Sort Skoda Skrevet Januar 30, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2014 Hei har fått meg denne nye octavia med afs men skjønner jo ikke hvordan venstrelykt skal lyse så mye til venstre. Har vært på verkstedet og alt er i orden. Er det andre her inne som stusser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 30, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2014 Er mye lettere for oss andre her inne å kunne ta stilling til dette hvis du legger ut et bilde av lysbildet, om kvelden eller mot en vegg :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sort Skoda Skrevet Januar 30, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2014 Skal prøve på det:) Fikk en oversikt fra verkstedet på hvordan dette skulle oppføre seg i forskjellig vær og fart men er ikke enig at dette kan være rett, mangler jo lys rett foran bilen. Lyset på høyre side lyser riktig etter min mening men det venstre lyser så mye ut til venstre at det ikke møter lyset fra høyre side. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 30, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2014 Høres ikke riktig ut dette. Dette er slike svingbare lys med fjernlys assistent? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mercedes124 Skrevet Februar 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2014 Ja man kan stille spørsmål ved lyset på Octavia 2013 AFS Xenon ? Mitt lys "virker" også langt dårligere ,sammenlignet mot eldre Superb. Det gjelder også mot Mercedes E adaptiv Xenon lys. Samme elendet ved "automatisk nedblending" ,kjører flere hundre meter på mørk vei på nærlys føre automatikken gidder å veksle til fjernlys. Normalt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreyzf Skrevet Mars 1, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2014 AFS- lyset svinger etter hjulene i fart? Min octavia har afs og ved fart under 40 km/t svinger hovedlysene etter hjulene slik at du skal kunne oppdage farer når du svinger før du kommer dit. Kombinerte dette med comfort kurvetåkelys og effekten ble mye bedre med dette (programerte selv komfortlysene) Siter 2010 Skoda Octavia 1,6 TDI 4X4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerkeli Skrevet Mars 18, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2014 Samme elendet ved "automatisk nedblending" ,kjører flere hundre meter på mørk vei på nærlys føre automatikken gidder å veksle til fjernlys. Normalt ? Den blir ikke aktivert før du passerer 60km/h. Og hvis den fortsatt ikke slår over lysa, så kan man justere følsomheten gjennom spilleren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg