Sverre E Olsen Skrevet Februar 1, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2014 Hei, har en Ford Mondeo mk3 2006. Diselvarmeren bestemmer seg for å lage veldi mye røyk en gang i blandt. Sviver fint til tider, men så brått røyklegger den hele nabolaget, hva må til for å fikse den så den ikke røykleger alt? Det et kansje hver 10 gang den sviver att den lager røyk. Har noen en liten forklaring hvordan eg plukker den ned å overhale/renser den? Takket veldigt på forhand!:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet Februar 2, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2014 Kan noen forklare meg hva vitsen med hele denne diselvarmeren er? Har eg noe særligt bruk for den? I tilfelle ser eg endel skriver at det er en tempratur føler under høyre fram lykt som eg kan koble på en bryter ved den ene polen for og sleeppe att den starter opp ved småkjøring, er det og anbefale, hvilken forskjell vilk det være gor min del? Bilen når jo 90 grader relativt fort uten diselbrenneren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jermund Skrevet Februar 2, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2014 Pllukk den ned,rengjør,vask så mye du tørr,blås med kompressor luft hvis du har sjekk matepumpen og slsngen ligger greit.sjekk også om drt finnes filter ekstra montert.bruk også og goggle,mye hjelp å få der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet Februar 2, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2014 Takk takk, smart å kjøpe inn sånn rep kit med pakningr glødar osv?:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 2, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2014 Takk takk, smart å kjøpe inn sånn rep kit med pakningr glødar osv?:-) Ja. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet Februar 2, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2014 Fikk beskjed på min lokale ford forhandlet att det kun var rester etter småkjøring som gjer att diselbrenneren brenner av seg diselresert?:-) så hver 3-4 gang ville den brenne av seg hvis eg småkjørte mye? Men kansje smart å legg opp en bryter da så slipper eg å bruke den ved småkjøring?:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet Februar 2, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2014 Ja Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 2, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2014 Hvis du driver med mye småkjøring bør brenneren gå minimum 30 min. to ganger i mnd.Setter du en bryter på kretsen eliminerer du problemet med at den kokser igjen. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet Februar 2, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2014 Tusen takk for hjelp :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg