Rotrex Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Senkesett fra FK Automotive, passer Audi 90 Quattro...senker 30mm-80mm. Sette er helt nytt, aldri vært montert. TUV-godkjent. Selges for 6000.-/bud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Originally posted by Rotrex Senkesett fra FK Automotive, passer Audi 90 Quattro...senker 30mm-80mm. Sette er helt nytt, aldri vært montert. TUV-godkjent. Selges for 6000.-/bud. hvorfor selger du det? og hvorfor så billigt? Du har ikke til E36? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotrex Skrevet April 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 grunnen til at jeg selger det er at jeg har solgt audi`en min. har ikke til BMW E36 Originally posted by KERSHER hvorfor selger du det? og hvorfor så billigt? Du har ikke til E36? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sintevectra Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Hvordan er kvaliteten på dette senkesettet? Siter Ønsker å kjøpe lyktespoilere til en Opel Vectra A, alt av interesse. Send meg en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 FK er SEHR GUT! :) Fk er stabile senke sett, noe av det bedre spør du meg :) jeg skal selv ha nytt FK konig sport til sommeren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 eibach er det gode greier eller boss? Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 eibach er også gode, men tror det funker bedre på små biler (golf osv) en det gjør på større biler.. + du få MYE mer for penga hos Fk, mener jeg men mange velger eibach,H&R siden disse er mest kjent osv, men er litt overpriset i forhold til det du får.. sats på Fk du. angrer nokk ikke. jeg har nå kjørt i snart 2 år på mitt FK sport senke sett 70/40mm og det er ikke noe tegn til slitasje og det har ikke seget ned noen ting! hadde av demperene her om dagen for og sette på skåler og demperne er akkuratt like stive.. two thumbs up! anbefaler Fk til andre og som er ute etter et godt senkesett som ikke er overprist :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg