88 modell Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 har akkurat bestilt rageride filmen.er det noen andre som har bestilt den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Yep, jeg har bestilt den :) Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Jøss får man bestilt den nå asså. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 jeg bestilte, men har ikke fått noen bekreftelse på mail, det tyder jo på at noe gikk galt.. fikk dere andre noen form for bekreftelse? Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Originally posted by KaiFred jeg bestilte, men har ikke fått noen bekreftelse på mail, det tyder jo på at noe gikk galt.. fikk dere andre noen form for bekreftelse? Nei, har ikke fått noe sånt jeg heller.. Det kommer vel til jul skal du se;) Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 fiffi, har finni ut at det tar litt tid med disse gutta... dukker vel oppi postkassa her en dag da... blir spennende å se det ferdige produktet. Håper det er bra saker, bra initiativ uansett! :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Bestilte den 7.April,og fikk bekreftelse 1min etterpå.. Den er vel forhåpentligvis i postkassa snart.. Gleder meg til å se hva de har fått til... Offtopic: Noen som har bestilt/sett Gatebil'03 filmen? Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
libtom Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 har bestillt og fått bekreftelse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Søren da, jeg har ennå ikke fått noen bekreftelse:mad: :mad: Skal jeg ta sjansen på å bestille på nytt kanskje? Det kunne jo ha vært en feil, siden jeg bestillte ganske fort etter de la opp ny-siden Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 bestilte nettopp.. fikk bekreftelse 2 sek etter jeg trykka på ok.. Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Dritt da... Jeg prøvde å bestille igjen nå nettop, men fikk ikke noe bekreftelse denne gangen heller!:( Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Originally posted by prophets Dritt da... Jeg prøvde å bestille igjen nå nettop, men fikk ikke noe bekreftelse denne gangen heller!:( samme her... #¤!& :mad: Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Jeg sendte en mail til Dmarco, der jeg skrev det som det var og 1 time senere fikk jeg en mail av han hvor all infoen stod i :) Så nå er alt klart, og jeg håper å få filmen i posten snart! :D :D Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Har bestilt :) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg