MaMoe Skrevet Februar 6, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2014 Hei!Jeg tenker å handle felger til min a6 4b 2001 mod til sommeren, men er usikker på hvor brede disse skal være. Har sett litt på 9" ET40 felger med 225-235 dekk, men er usikker på om dette går uten subbing fram på a6? Bilen skal være greit senket med v-maxx autosport til sommeren, så dette må taes med i betraktning Kom gjerne med innspill om andre kombinasjoner som passer a6 uten å brette ut skjermene Jeg er også på utkikk etter sølv/svarte felger med polert kant og Y eiker til billigst mulig. Er det noen som har forslag til slike felger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 6, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2014 235/35 på 19" felger med et35 subber :) Har fått hørt at det lønner seg å ha 225 dekk, og litt høyere innpress på felgen. Så om du holder deg innafor det lovlige på ET, og 225 dekk så vil jeg tro det skal gå. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaMoe Skrevet Februar 6, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2014 Okei subber det med 235/35 på 9.5" felg i bakskermen da? hvis jeg eventuelt skulle handlet 9.5" bak og 8.5" fram på bilen. (vet dette er ulovlig ) Glemte å nevne at jeg har sett for meg 19" felger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg