Gå til innhold

9 - 9.5" ET 40 på a6?

Ranger emnet

MaMoe

Anbefalte innlegg

Hei!
Jeg tenker å handle felger til min a6 4b 2001 mod til sommeren, men er usikker på hvor brede disse skal være. Har sett litt på 9" ET40 felger med 225-235 dekk, men er usikker på om dette går uten subbing fram på a6? Bilen skal være greit senket med v-maxx autosport til sommeren, så dette må taes med i betraktning smile.gif Kom gjerne med innspill om andre kombinasjoner som passer a6 uten å brette ut skjermene smile.gif

Jeg er også på utkikk etter sølv/svarte felger med polert kant og Y eiker til billigst mulig. Er det noen som har forslag til slike felger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår