snoop Skrevet Februar 10, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2014 har en zafira 2007 med dieselmotor. for ca 1 år siden begynte jeg å fylle shells nitro + diesel på den, etter det så har partikkelfiltret aldri renset seg. noen som har samme erfaring eller ?????. når jeg kjørte på vanlig diesel måte det rense seg ofte. pga av mye småkjøring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahny Skrevet Februar 10, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2014 Tankene mine streifet innom temaet, da jeg syntes den partikkelfilteret-rensingen var en pest og en plage. Det sto jo dessuten på tanklokket, at det ikke måtte fylles i biodiesel (VW Touran). Statoil har jo blanding av dette i den "vanlige" dieselen sin. Men jeg kom aldri så langt. Hadde jo rabatt på Statoil, på drivstoff. Nå har jeg en bensin-hybrid. Ramla ned ca kr. 1 700,-/mnd i drivstoffutgifter. Altså ja, jeg tror du er inne på noe her. :) Siter 13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg